Specialioji pedagogė metodininkė Rita Gražina Gibiežienė
Darbo laikas
Pirmadienis 8.00 – 11.40
Antradienis 8.00 – 11.40
Trečiadienis 8.00 – 11.40
Ketvirtadienis 8.00 – 11.40
Penktadienis 8.00 – 11.20
Kabineto Nr. 223
Specialiojo pedagogo darbo tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių.
Specialiosios pedagoginės pagalbos uždaviniai:
- Nustatyti mokinių specialiuosius ugdymo(-si) poreikius bei juos tenkinti.
- Stiprinti mokytojų, tėvų gebėjimą ugdyti mokinius (vaikus), turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Didinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą.
- Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams.
Specialiosios pedagogės funkcijos:
- atlieka pradinį pedagoginį mokinio žinių, mokėjimų ir įgūdžių įvertinimą;
- parengia vertinimo išvadą, rekomenduoja ugdymo programą;
- organizuoja individualias, pogrupines, grupines specialiąsias pratybas, kurių metu specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams padeda įsisavinti ugdymosi turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdama į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- konsultuoja mokytojus, kaip dirbti pagal mokomųjų dalykų pritaikytas ir individualizuotas Bendrąsias programas;
- teikia individualias konsultacijas tėvams;
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje;
- bendradarbiauja su kitais mokyklos specialistais, pedagogine psichologine tarnyba;
- kaupia duomenis apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius ugdymo įstaigoje, rengia savo veiklos ataskaitas;
- taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves.
Vaiko mokymo tikslas yra išugdyti jo sugebėjimą toliau lavintis be mokytojo pagalbos.
E. Chabardas